Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Obwieszczenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-14 11:44:05 przez Jan Dul
Akapit nr - brak tytułu
GKM.6220.14.2013 Sulęcin, dn. 28 sierpień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Henryka Napierały - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra działającego z upoważnienia Zarządu Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Przebudowa polegająca na wzmocnieniu drogi wojewódzkiej nr 137 relacji Sulęcin – Międzyrzecz od km 54+681,50 do km 58+449,00” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Henryka Napierały - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra działającego z upoważnienia Zarządu Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Przebudowa polegająca na wzmocnieniu drogi wojewódzkiej nr 137 relacji Sulęcin – Międzyrzecz od km 54+681,50 do km 58+449,00” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.13.2013 Sulęcin, dn. 29 sierpień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek: Tadeusza Pietruckiego – Przewodniczącego Zarządu Celowego Związku Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn, gm. Sulęcin” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek: Tadeusza Pietruckiego – Przewodniczącego Zarządu Celowego Związku Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn, gm. Sulęcin” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.14.2013 Sulęcin, dn. 7 sierpień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Henryka Napierały - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra działającego z upoważnienia Zarządu Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Przebudowie polegającej na wzmocnieniu drogi wojewódzkiej nr 137 relacji Sulęcin – Międzyrzecz od km 54+681,50 do km 58+449,00”. Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
Znak sprawy :IZiG. 6733.8. 2013 Data: 6 sierpnia 2013r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art.49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267.), art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zm.)
zawiadamiam
że na wniosek EWE ENERGIA Sp. z o.o. ul.30 Stycznia 67 , 66-300 Międzyrzecz działającej przez pełnomocnika Jakuba Mańdzij ul. Wodociągowa 2B, 66-500 Strzelce Kraj. zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie gazociągu średniego ciśnienia DN 63PE-HD na działkach o numerach ewidencyjnych: 232/1, 237/4, 697/11 położonych w 44 obrębie gm. Sulęcin (Ostrów).
Przedmiotem wszczętego postępowania administracyjnego jest określenie sposobu zagospodarowania, warunków zabudowy terenu oznaczonego działkami j.w. z uwzględnieniem analizy dotyczącej: warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy wynikających z przepisów odrębnych, stanu faktycznego i prawnego terenu na którym przewiduje się realizacje inwestycji na podstawie art.50, ust.1 i art.56 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U.z 2012 , poz.647 ze zm.)
Osoby mające interes prawny, w terminie 14 dni od daty wywieszenia obwieszczenia , mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój nr 1, w godzinach poniedziałek 800- 1800, wtorek –piątek w godzinach 730- 1500, tel.(0-95) 755 36-01 wew.170, a także złożyć w w/w terminie dodatkowe wnioski i uwagi do wyżej wymienionej inwestycji.
Wnioski i uwagi winny zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy.
Wnioski i uwagi na piśmie należy kierować do Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, na adres ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.
GKM.6220.13.2013 Sulęcin, dn. 1 sierpień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Celowy Związek Gmin CZG 12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Budowie instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn, gm. Sulęcin”. Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
WM
GKM.6220.12.2013 Sulęcin, dn. 24 czerwiec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pod nazwą „Organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Zakładu Zagospodarowania Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie, gm. Sulęcin, na działce nr 170/10” planowanego do realizacji przez: Celowy Związek Gmin CZG 12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z ww. decyzją, która znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.12.2013 Sulęcin, dn. 10 czerwiec 2013 r.
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Celowego Związku Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Organizacji Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Zakładu Zagospodarowania Unieszkodliwiania Odpadów w Długoszynie, gm. Sulęcin, na działce nr 170/10” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
OBWIESZCZENIE
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z ww. decyzją, która znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.12.2013 Sulęcin, dn. 2 maj 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
WM
GKM.6220.5.2013 Sulęcin, dn. 29 kwiecień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Celowego Związku Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w procesie biostabilizacji i/lub kompostowania wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn, gm. Sulęcin” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stroną prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.1.2013 Sulęcin, dn. 22 kwiecień 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pod nazwą „Rozbudowa istniejącej fermy indyków na działce nr ewid. gr. 7/20, obręb Długoszyn, gmina Sulęcin, powiat sulęciński, województwo lubuskie”, planowanej do realizacji przez: Gospodarstwo Hodowlane Aleksandra Barbara Białek, Glisno 98, 69-210 Lubniewice
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z ww. decyzją, która znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA SULĘCINA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunkówBURMISTRZA SULĘCINA
zagospodarowania przestrzennego gminy Sulęcin
Na podstawie art. 11 pkt 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012, poz. 647 ze zmianami) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Sulęcinie uchwały Nr XXII/139/12 Rady Miejskiej w Sulęcinie z dnia 1 października 2012 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sulęcin oraz uchwały Nr XXVII/184/13 Rady Miejskiej w Sulęcinie z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sulęcin.
Zainteresowani mogą składać wnioski do przedmiotowej zmiany studium. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, w terminie 21 dni od ukazania się obwieszczenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.Nasz znak: IZiG.6722.1.2013 Sulęcin, dnia 03.04.2013 r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA SULĘCINA
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie 43 Miechów i obrębie 47 Sulęcin
BURMISTRZA SULĘCINA
Na podstawie art. 17 pkt 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012, poz. 647 ze zmianami) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Sulęcinie uchwały Nr XXVII/183/13 z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie 43 Miechów i obrębie 47 Sulęcin.
Zainteresowani mogą składać wnioski do przedmiotowego planu miejscowego. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, w terminie 21 dni od ukazania się obwieszczenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
GKM.6220.1.2013 Sulęcin, dn. 2 kwiecień 2013 r.
Całość akt znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja w przedmiotowej sprawie.
WM
OBWIESZCZENIE
O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku ze złożonym wnioskiem przez Gospodarstwa Hodowlanego Aleksandra Barbara Białek, Glisno 98 69-210 Lubniewice w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Rozbudowa istniejącej fermy indyków na działce nr ewid. gr. 7/20, obręb Długoszyn, gmina Sulęcin, powiat sulęciński, województwo lubuskie” zawiadamiam, że zakończone zostało postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji oraz służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
Całość akt znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja w przedmiotowej sprawie.
WM
GKM.6220.4.2013 Sulęcin, dn. 27 marzec 2013 r.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek: Zakładu Produkcyjno-Handlowo-Usługowego, Tadeusz Soloch, Stacja Demontażu Pojazdów, ul. Młynarska 6, 69-200 Sulęcin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. na „Rozbudowie i modernizacji stacji demontażu pojazdów wraz z infrastrukturą oraz uruchomienie punktu skupu złomu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24, obręb 48 Sulęcin, gmina Sulęcin, powiat sulęciński, województwo lubuskie” odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.6.2013 Sulęcin, dn. 18 marzec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Firmy Wielobranżowej „ILTRANS” Jan Ilnicki, ul. Radachowska 8, 69-220 Ośno Lubuskie zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Zmianie sposobu użytkowania hali magazynowej na halę produkcyjną przetwórstwa drzewnego wraz z infrastrukturą oraz instalacja linii do przetwarzania drewna, na działce o nr ewid. gr. 291/41, obręb Żubrów, gmina Sulęcin, powiat Sulęciński, województwo lubuskie”.O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
WM
GKM.6220.5.2013 Sulęcin, dn. 18 marzec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
WM
GKM.6220.3.2013 Sulęcin, dn. 18 marzec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pod nazwą „Budowa lądowiska dla śmigłowców w SP ZOZ w Sulęcinie”, planowanego do realizacji przez: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie, ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z ww. decyzją, która znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
OBWIESZCZENIE
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z ww. decyzją, która znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
GKM.6220.4.2013 Sulęcin, dn. 12 marzec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Zakładu Produkcyjno-Handlowo-Usługowego, Tadeusz Soloch, Stacja Demontażu Pojazdów, ul. Młynarska 6, 69-200 Sulęcin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Rozbudowie i modernizacji stacji demontażu pojazdów wraz z infrastrukturą oraz uruchomienie punktu skupu złomu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24, obręb 48 Sulęcin, gmina Sulęcin, powiat sulęciński, województwo lubuskie”. Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
WM
GKM.6220.3.2013 Sulęcin, dn. 4 marzec 2013 r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Budowa lądowiska dla śmigłowców w SP ZOZ w Sulęcinie” zlokalizowanego na terenie działki nr 372/1 i 372/2 obręb 48 Sulęcin, gmina Sulęcin odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
Burmistrz Sulęcina, działając na podstawie art. 33 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, pn. „Budowa lądowiska dla śmigłowców w SP ZOZ w Sulęcinie” zlokalizowanego na terenie działki nr 372/1 i 372/2 obręb 48 Sulęcin, gmina Sulęcin odstąpiono od przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Jednocześnie zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania w/w decyzji i zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35, a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
Znak: IZiG.6722.2.2013 Sulęcin, dn. 19 lutego 2013 r.
o przystąpieniu do sporządzenia
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 - 5 w związku z art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 – z późn. zm.) z a w i a d a m i a m o przystąpieniu, w oparciu o Uchwałę Nr XIII/84/11 Rady Miejskiej w Sulęcinie z dnia 28 listopada 2011 r., do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sulęcin, pomiędzy ulicami Poznańska – Jana Paska oraz do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Przedmiotem opracowania planu będą tereny podlegające urbanizacji z przewagą funkcji mieszkaniowej i mieszkaniowo – usługowej, a także inne funkcje wynikające z istniejących uwarunkowań przestrzennych i zgłoszonych wniosków.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu zmiany planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko na piśmie na adres Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, lub drogą elektroniczną bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mail: w terminie do dnia 12 marca 2013 r.
Wniosek powinien zwierać imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Burmistrz Sulęcina
Przedmiotem opracowania planu będą tereny podlegające urbanizacji z przewagą funkcji mieszkaniowej i mieszkaniowo – usługowej, a także inne funkcje wynikające z istniejących uwarunkowań przestrzennych i zgłoszonych wniosków.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu zmiany planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko na piśmie na adres Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, lub drogą elektroniczną bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mail: w terminie do dnia 12 marca 2013 r.
Wniosek powinien zwierać imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
OBWIESZCZENIE
o przyjęciu dokumentu wymagającego udziału społeczeństwa i o możliwości zapoznania się z jego treścią.
Zgodnie z art. 43 ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), zawiadamiam o przyjęciu dokumentu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sulęcin, oraz informuję o możliwości zapoznania się z jego treścią wraz z podsumowaniem, o którym mowa w/w artykule ustawy, w siedzibie Urzędu Miasta w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, pok. nr 5.
GKM.6220.3.2013 Sulęcin, dn. 1 lutego 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Sulęcinie ul. W. Witosa 4, 69-200 Sulęcin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Budowie lądowiska dla śmigłowców w SP ZOZ w Sulęcinie” zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie - działki nr 372/1 i 372/2 obręb 48 Sulęcin, gmina Sulęcin. Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
AĆ
GKM.6220.1.2013 Sulęcin, dn. 18 styczeń 2013 r.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek: Gospodarstwa Hodowlanego Aleksandra Barbara Białek, Glisno 98, 69-210 Lubniewice zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Rozbudowie istniejącej fermy indyków na działce nr ewid. gr. 7/20, obręb Długoszyn, gmina Sulęcin, powiat sulęciński, województwo lubuskie”. Osoby mające interes prawny, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia, mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój 35 w godzinach 730 -1400 od wtorku do piątku, w poniedziałki od 800 – 1700 tel. (095) 755 36 01 wew. 165 a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kpa służy stronie prawo zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, który znajduje się w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w pokoju nr 35.
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
WM
Akapit nr - brak tytułu
Znak sprawy :IZiG. 6733.8. 2013 Data: 6 sierpnia 2013r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art.49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267.), art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zm.)
zawiadamiam
że na wniosek EWE ENERGIA Sp. z o.o. ul.30 Stycznia 67 , 66-300 Międzyrzecz działającej przez pełnomocnika Jakuba Mańdzij ul. Wodociągowa 2B, 66-500 Strzelce Kraj. zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie gazociągu średniego ciśnienia DN 63PE-HD na działkach o numerach ewidencyjnych: 232/1, 237/4, 697/11 położonych w 44 obrębie gm. Sulęcin (Ostrów).
Przedmiotem wszczętego postępowania administracyjnego jest określenie sposobu zagospodarowania, warunków zabudowy terenu oznaczonego działkami j.w. z uwzględnieniem analizy dotyczącej: warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy wynikających z przepisów odrębnych, stanu faktycznego i prawnego terenu na którym przewiduje się realizacje inwestycji na podstawie art.50, ust.1 i art.56 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U.z 2012 , poz.647 ze zm.)
Osoby mające interes prawny, w terminie 14 dni od daty wywieszenia obwieszczenia , mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie, ul. Lipowa 18 pokój nr 1, w godzinach poniedziałek 800- 1800, wtorek –piątek w godzinach 730- 1500, tel.(0-95) 755 36-01 wew.170, a także złożyć w w/w terminie dodatkowe wnioski i uwagi do wyżej wymienionej inwestycji.
Wnioski i uwagi winny zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy.
Wnioski i uwagi na piśmie należy kierować do Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, na adres ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.