Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulęcinie
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 21:47:26 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulęcinie
Park Bankowy 7
69-200 Sulęcin
tel./fax 0-95 755 54-44
e-mail:
NIP 927-17-22-916
Regon 210998935
Izabela Hutyra
dyrektor gimnazjum
tel. 0-95 755 28-68
O szkole
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulęcinie jest szkołą publiczną.
Cykl kształcenia trwa 3 lata. Do Gimnazjum uczęszczają uczniowie w wieku od 13 do 16 lat. Gimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie światy z dnia 7 września 1991 r. oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Zakres działania
Gimnazjum umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia Gimnazjum.
Umożliwia absolwentom dokonanie świadomego wyboru dalszego kierunku kształcenia lub wykonywania wybranego zawodu. Kształtuje środowisko wychowawcze sprzyjające realizowaniu celów i zasad określonych w ustawie. Sprawuje opiekę nad uczniami odpowiednio do ich potrzeb.
Park Bankowy 7
69-200 Sulęcin
tel./fax 0-95 755 54-44
e-mail:
NIP 927-17-22-916
Regon 210998935
Izabela Hutyra
dyrektor gimnazjum
tel. 0-95 755 28-68
O szkole
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulęcinie jest szkołą publiczną.
Cykl kształcenia trwa 3 lata. Do Gimnazjum uczęszczają uczniowie w wieku od 13 do 16 lat. Gimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie światy z dnia 7 września 1991 r. oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Zakres działania
Gimnazjum umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia Gimnazjum.
Umożliwia absolwentom dokonanie świadomego wyboru dalszego kierunku kształcenia lub wykonywania wybranego zawodu. Kształtuje środowisko wychowawcze sprzyjające realizowaniu celów i zasad określonych w ustawie. Sprawuje opiekę nad uczniami odpowiednio do ich potrzeb.