Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającego na „organizacji skupu złomu w miejscowości Sulęcin dz. ew. 61/16, obręb 0046 Sulęcin”.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-05-12 12:09:59 przez Anna Ćwiertnia
Akapit nr - brak tytułu
Sulęcin, dn. 6 maja 2021 r.
GKM.6220.1.2021
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 61 § 4 w związku z art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) Burmistrz Sulęcina zawiadamia strony postępowania (powyżej 10), iż na wniosek KG METAL RYCZAJ Beata Komorowska, Agata Gierońska Sp. j., reprezentowanej przez Jakuba Smakulskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającego na „organizacji skupu złomu w miejscowości Sulęcin dz. ew. 61/16, obręb 0046 Sulęcin”. W związku z powyższym informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, co wynika z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Z aktami w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulęcinie w godzinach urzędowania tel. (095) 777 0941. Niniejsze obwieszczenie uznaje się za dostarczone po upływie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości zawiadomienia a także złożyć dodatkowe wnioski i uwagi. Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Sulęcina. Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie do 30 czerwca 2021r. Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postepowania oraz okresów spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu. Z uwagi na ograniczenia pracy Urzędu Miejskiego w Sulęcinie związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce oraz wprowadzonymi działaniami profilaktycznymi, informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska pod numerem 95 777 0941 (w godzinach urzędowania).
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającego na „organizacji skupu złomu w miejscowości Sulęcin dz. ew. 61/16, obręb 0046 Sulęcin”. Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającego na „organizacji skupu złomu w miejscowości Sulęcin dz. ew. 61/16, obręb 0046 Sulęcin”.