Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o możliwości udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Sulęcin za rok 2022
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-05-31 10:14:36 przez Katarzyna Januszko
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o możliwości udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Sulęcin za rok 2022
Zgodnie z art. 28 aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) burmistrz co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie jego działalności w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
Podczas sesji odbywa się debata nad raportem o stanie gminy, w której głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
W związku z tym, że sesja została zwołana na 15 czerwca 2022 r. pisemne zgłoszenie chęci udziału w debacie należy złożyć w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin w terminie do 14 czerwca 2023 r.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Sulęcinie
Zbigniew Szczepański