ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Podatek od nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 04:39:46 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, pok. 17, tel. 095 7553601, w. 141

Wymagane dokumenty
INFORMACJA w sprawie podatku od nieruchomości
DEKLARACJA podatek od nieruchomości

Gdzie odebrać formularze
Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, pok. 17,

Opłaty
***
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi)
Termin złożenia deklaracji dla osób prawnych do 31 stycznia roku podatkowego
Tryb odwoławczy
***

Inne wskazówki, uwagi
Obowiązek złożenia informacji / deklaracji w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśniecie obowiązku podatkowego
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach  i opłatach lokalnych (tekst  jednolity Dz.U. z 2022 r., poz. 1452 ze zm.)
 
 
Stosowna uchwała Rady Miejskiej w Sulęcinie
- na 2020/2021/2022  rok Uchwała nr XVII/169/19
 
 
 
Uwaga
Od dnia 1 lipca 2019 r. obowiązują nowe formularze Deklaracji na podatek od nieruchomości oraz załączników do deklaracji określone przez Ministra Finansów w Rozporządzeniu z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie wzorów informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych oraz deklaracji na podatek od nieruchomości (Dz. U. z dnia 14 czerwca 2019 r., poz. 1104).
Do składania deklaracji z tytułu, których obowiązek podatkowy powstał przed dniem 1 lipca 2019 r., stosuje się formularze dotychczasowe.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony