ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sulęcinie
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 5/A/2023Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 5/A/2023

Szczegóły informacji

5/A/2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie wolnostojącej farmy fotowoltaicznej o łącznej mocy do 2 MW (w dwóch etapach, każdy po około 1 MW) wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki o nr ewid. 235 położonej w obrębie Drogomin

Data złożenia: 2021-06-22

Dane wnioskodawcy: SIG POLSKA PORTFOLIO 8 Sp. z o.o.

Wyszczególnienie załączników do wniosku: karta informacyjną przedsięwzięcia (4 egzemplarze) wraz z  zapisem na cd; wypisy z rejestru gruntów- poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, mapa ewidencyjna potwierdzenie uiszczenia opłat skarbowych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sulęcina

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sulęcinie

Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: BRAK

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 8/A/2021, 7/A/2021

Uwagi: BRAK

« powrót do poprzedniej strony