ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sulęcinie
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 9/A/2021Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 9/A/2021

Szczegóły informacji

9/A/2021

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni słonecznej o mocy 240 MW zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych o nr. 4/6; 4/7; 4/8 w obrębie 0054 Żubrów.

Data złożenia: 2021-09-14

Dane wnioskodawcy: PV Żubrów 1 Sp. z o.o.

Wyszczególnienie załączników do wniosku: karta informacyjną przedsięwzięcia (4 egzemplarze) wraz z  zapisem na cd; wypisy z rejestru gruntów- poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, mapa ewidencyjna potwierdzenie uiszczenia opłat skarbowych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sulęcina

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sulęcinie

Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: brak

Uwagi: brak

« powrót do poprzedniej strony