Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. dowodów osobistych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2022-08-17
Ogłoszono dnia: 2022-08-17
Termin składania dokumentów: 2022-08-29 16:30:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Burmistrz Sulęcina
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie,
- staż pracy minimum 3 lata,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej;
- umiejętność obsługi ePUAP, systemu elektronicznego obiegu dokumentów PROTON,
- umiejętność działania w sytuacji stresowej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań, wysoka kultura osobista,
- znajomość ustaw i rozporządzeń o : samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, dowodach osobistych, ewidencji ludności, opłacie skarbowej, ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, Statut Gminy Sulęcin, Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Sulęcinie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obowiązki ogólne:
- bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego stanowiska pracy,
- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego zakresu czynności,
- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
- przestrzeganie dyscypliny pracy,
- właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed zniszczeniem i kradzieżą,
- bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej.
2. obowiązki szczegółowe:
- wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2022 r. poz. 671) o dowodach osobistych oraz przestrzegania sposobu wykonywania zadań dodatkowo uregulowanych w rozporządzeniach wydanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w tym między innymi:
- zakres danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych oraz zasady prowadzenia tego rejestru,
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
- wydawanie dowodu osobistego,
- wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego osobie, która dokonała zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o odmowie wydania dowodu osobistego oraz o stwierdzenie nieważności dowodu osobistego,
- przechowywanie dokumentacji wydanych dowodów osobistych,
- udostępnianie danych z dokumentacji dowodów osobistych w zakresie określonych przepisami w/w ustawy,
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawie odmowy udostępnienia danych z dokumentacji związanych z dowodami osobistymi,
- obsługa Mobilnej stacji urzędnika – dowodów osobistych,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, która podlega brakowaniu na zasadach przepisów wydanych na podstawie art. 5 ust. 2 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
b.wykonywanie czynności wynikających z ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności w zakresie zadań nałożonych na organy gminy do wydawania dowodów osobistych;
c.obsługa punktu potwierdzającego profil zaufany;
d.wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem i aktualizacją stałego rejestru wyborców, sporządzanie spisu wyborców.
c.obsługa punktu potwierdzającego profil zaufany;
d.wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem i aktualizacją stałego rejestru wyborców, sporządzanie spisu wyborców.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych;
- pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę;
- zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe;
- podczas przeprowadzania wyborów lub referendów może zachodzić konieczność wykonywania obowiązków po godzinach urzędowania.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wg stanu na lipiec 2022 r. – co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu );
- własnoręcznie podpisane oświadczenie (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu) o:
a.nieposzlakowanej opinii,
b.niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
c.posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
d.posiadanym obywatelstwie polskim, - własnoręcznie podpisane zasady przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacją i zatrudnieniem w jednostce (wg wzoru na BIP Urzędu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-08-29 16:30:00
b. Sposób:
złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Lipowa 18 w Biurze Obsługi Interesanta
lub
przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcinc. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sulęcinie ul. Lipowa 18
lub
lub
przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin w zamkniętej kopercie dopiskiem :
„Nabór na stanowisko ds. dowodów osobistych”
VII. Informacje dodatkowe:
- Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów ( kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego)
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Urzędu.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.sulecin.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Sulęcinie ul. Lipowa 18.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sulęcina z siedzibą przy ul. Lipowej 18, 69-200 Sulęcin.
2. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@sulecin.pl lub pisemnie na adres: ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
2. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@sulecin.pl lub pisemnie na adres: ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
9. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
10. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
11. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
12. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
13. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
14. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
9. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
10. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
11. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
12. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
13. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
14. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
-----
Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych i nie byłam/nie byłem karana/-y za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora – Burmistrza Sulęcina z siedzibą przy placu ul. Lipowej18, 69-200 Sulęcin - moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę, których podanie nie jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie ( z zastrzeżeniem informacji o niepełnosprawności, która przetwarzana jest w oparciu o ustawę z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).